Identificase un novo e extraño tipo de galaxia.

Identificouse un novo tipo de galaxia apodada como “poroto verde” , pola súa inusual apariencia Estas galaxias emiten esta luz dende os arredores dos monstruosos buratos negros.

Esta galaxia é moi sorprendende porque ten un burato negro no seu centro que fai que toda a galaxia brille.
O astronomo Mischa Schirmer foi quen descubriu esta galaxia dende o telescopio VLT.
O novo obxecto foi etiquetado como J224024.1-092748 o J2240, encontrase na cosntelación Acuario e a súa luz tardou 3.700 millones de anos en alcanzar a Terra . Solo encontraronse 16 galaxias con propiedades similares a esta.
Estas galaxias son moi escasas en promedio tan so encontrase unha delas nun cubo cósmico de 1.3000 millons de anos luz aproximadamente .
Chamouse galaxia poroto verde polo seu color e porque superficialmente son parecidas as galaxias “guisante verde”, ainda que de maior tamaño.

Esta entrada foi publicada en Cosmoloxía e etiquetada . Garda o enlace permanente.

2 Responses to Identificase un novo e extraño tipo de galaxia.

  1. Victoria Ponte di:

    Tratase dás rexions radiantes máis grandes e resplandecentes encontradas ata agora e creese que están alimentadas por agujeros negros no centro da galaxia,moito menos activos do esperado para ese tamaño e brillo, según o estudio realizado que publica la revista The Astrophysical Journal.
    Creese que ás rexions incandescentes deben ser un eco dunha fase pasada moito máis activa do burato negro e que iránse oscurecendo paulatinamente a medida que os remanentes da radiación atravesen a rexión e salgan ao espacio.

  2. Kelly Condori di:

    Muchas galaxias tienen un agujero negro gigante en su centro que provoca que el gas de su entorno brille, pero en el caso de las del tipo “poroto verde” no sólo el centro resplandece, sino que toda la galaxia brilla. Se trata de las regiones radiantes más grandes y resplandecientes encontradas hasta ahora y que se cree están alimentadas por agujeros negros en el centro de la galaxia, mucho menos activos de lo esperado para ese tamaño y brillo. El científico alemán se sorprendió cuando en una imagen del Telescopio Canadá Francia Hawaii (CFHT), en el Observatorio de Mauna Kea, en Hawaii (EEUU), dio con un objeto que parecía una galaxia, pero era de un brillante color verde.Para descubrir el origen de este inusual brillo verdoso solicitó inmediatamente poder usar el telescopio de largo alcance del observatorio de Cerro Paranal, en Chile. El nuevo objeto, denominado J224024.1-092748 o J2240, se encuentra en la constelación de Acuario (el portador de agua) y su luz ha tardado 3.700 millones de años en alcanzar la Tierra. Tras el descubrimiento, el equipo de Schirmer estudió una lista de cerca de mil millones de galaxias y encontró otras 16 con propiedades similares, identificadas después por observaciones hechas con el telescopio Gemini Sur como galaxias “poroto verde” o “judía verde”.Estas galaxias son tan escasas que de media tan solo se encuentra una de ellas en un dado imaginario con un canto de 1.300 millones de años luz.
    fuentes:
    agujeros: http://es.wikipedia.org/wiki/Agujero_negro
    (cfht): http://www.cfht.hawaii.edu/en/news/GreenBeans/
    http://es.wikipedia.org/wiki/Acuario_(constelaci%C3%B3n)
    http://www.huelvainformacion.es/article/sociedad/1413277/descubren/nuevo/tipo/galaxia/apodada/judia/verde/por/su/apariencia.html

Deixa unha resposta